|
Статистика |
|
Онлайн всего: 2 Гостей: 2 Пользователей: 0
|
|
|
|
;
|
| | |
| Главная » 2009 » Октябрь » 22
Своєчасним є зростання ролі
когнітивного, культурологічного та антропоцентричного підходів до вивчення
мовних явищ, адже розуміння вербальної картини світу, що існує в свідомості
носіїв мови, дає змогу наблизитися до розуміння культурних надбань нації.
Відтак, увага мовознавців скеровується на виявлення образів, що складають
концептуальну картину світу та на опис вербальних засобів, що її реалізують. Мета статті – визначити
лінгвістичні та когнітивні параметри концепту ДОБРО у сучасній французькій
мові, найважливішого складника когнітивного аспекту мовленнєвої комунікації.
Наш інтерес становить також висвітлення цього концепту у викладанні французької
мови як рідної.
|
Загальновідомо, що зміст навчання другої іноземної
мови в сучасних школах повинен забезпечити досягнення головної мети
навчання, яка полягає в тому, щоб навчити учнів спілкуватися іноземною мовою в
типових ситуаціях повсякденного життя в межах засвоєного програмного матеріалу.
Здатність учнів спілкуватися іноземною мовою забезпечується формуванням у них
іншомовної комунікативної компетенції, яка охоплює такі види компетенцій:
мовна, мовленнєва, соціокультурна тощо.
|
|
| |
| | |
|
|