|
Статистика |
|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
|
|
|
;
|
| | |
|
В категории материалов: 3 Показано материалов: 1-3 |
|
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Загальновідомо, що зміст навчання другої іноземної мови в сучасних школах повинен забезпечити досягнення головної мети навчання, яка полягає в тому, щоб навчити учнів спілкуватися іноземною мовою в типових ситуаціях повсякденного життя в межах засвоєного програмного матеріалу. Здатність учнів спілкуватися іноземною мовою забезпечується формуванням у них іншомовної комунікативної компетенції, яка охоплює такі види компетенцій: мовна, мовленнєва, соціокультурна тощо. |
Своєчасним є зростання ролі когнітивного, культурологічного та антропоцентричного підходів до вивчення мовних явищ, адже розуміння вербальної картини світу, що існує в свідомості носіїв мови, дає змогу наблизитися до розуміння культурних надбань нації. Відтак, увага мовознавців скеровується на виявлення образів, що складають концептуальну картину світу та на опис вербальних засобів, що її реалізують. Мета статті – визначити лінгвістичні та когнітивні параметри концепту ДОБРО у сучасній французькій мові, найважливішого складника когнітивного аспекту мовленнєвої комунікації. Наш інтерес становить також висвітлення цього концепту у викладанні французької мови як рідної. |
Форма урока: викторина Задачи: Познакомить с традициями Англии; познакомить с историей
праздника “День Святого Валентина”; отработать ЛЕ в устной речи; закрепить
знания грамматического материала; активизировать учебные умения и навыки школьников.
Развивать логическое мышление; расширить кругозор и
словарный запас; развивать устную речь учащихся; повысить интерес к изучению
английского языка; воспитывать уважение к культуре страны изучаемого языка. |
| |
| | |
|
|